tiistai 6. marraskuuta 2012

Grell and his/her dress

Kiitos positiivisista kommenteista kuvatarinaani. :3 En oikeasti uskonut että siitä tykättäisiin...
Kuvasin tänään Grelliä mekossa, yleisön ja hänen omasta toiveesta!! Kuvanlaatu vähän sukkaa, järkkäreitä ei ole tarkoitettu hämärään. >_< Olen kuitenkin aika tyytyväinen kuviin ~




Grell: *"huomaamaton" helmannosto*
Minä: Mitä sinä teet?! ò///ó Ei tuollaista mihinkään nettiin voi tunkea!

Grell: Ahhw, mutta onhan naisen pakko hieman keikistellä, eikö niin? - 3 ò ♥ *posepose*
Minä: Anteeksi vain, mutta teikäläinen on mies! Ainakin fyysisesti! >:O
Grell: En nyt ihan sanoisi! Minulla on naisobitsu, pölkkypää. n__n Mikä siis vialla?
Minä: M-mutta...! Älä kiusaa minua... Ääh! >__< Sinulla on silti miesten ääni!
Grell: Miesten ääni? Eivät nuket osaa puhua, oletko mielisairas? >8D
Minä: ... nyt tämä meni hämmentäväksi... ö_____ö

Grell: Heihei, ihanuudet ( = komeat miespuoliset) ~ !!
Minä: Jaja kaikki muutkin, etenkin mahtavat lukijamme, sekä kaikki jotka vaivautuivat katsomaan! :3

~

Haha, hieman randomia settiä, ainakin tekstiensä osalta. :'D Toivottavasti kelpasi!
Olisiko kuvaustoiveita? nwn

5 kommenttia:

Armiidus kirjoitti...

Nauroim tälle ääneen :D Grrrrr-el on kyllä mahtaisa tuossa mekossa. Rakastan sitä <33

Elsa kirjoitti...

Repsit tolle keskustelulle :D Grell näyttää, mieh- naiselliselta mekossa ♥

Kotoko kirjoitti...

Musta tuo helmannostokuva näyttää siltä kuin Grell asettelis alushousujaan...on kyllä niin loistava otos ettei voi ko huvittua. :D

Jjassupöö kirjoitti...

haha, grell taas naiseilee. :-D
nauroin tälle ääneen, goodgood.

Sani kirjoitti...

Naawws♥ Repesin tälle. Sun nukkes on aivan ihana:-)) Alotin vasta lukee sun blogias ^--^